vissen-op-vikna-2013.reismee.nl

De zevende visdag (2/5)

Het zit ons niet mee, vanochtend bij het opstaan zag het er buiten al onheilspellend uit, de wind is ondertussen alleen maar sterker geworden en er woedt nu windkracht 9 buiten. Het spreekt voor zich dat er niet wordt gevist.

\"\"

We hebben daarom uitgebreid de tijd genomen om te ontbijten met eieren en spek, alleen met Zeepier wilde het niet vlotten vanochtend: hij heeft een zware nacht achter de rug (blog van Zeepier, zie onder links).

We zijn nog in Rorvik geweest om de supermarkt en de lokale hengelsportwinkel te bezoeken, in de laatste winkel werd zelfs niets nieuws aangeschaft...op zich een unicum.

Voor de rest van de dag zitten we opgehokt omdat je buiten niet vrolijk wordt van die wind en neerslag in de vorm een mengsel van hoosregen en na natte sneeuw bij een temp. van 3 graden.

\"\"

De andere heren kunnen hun ei niet echt kwijt ze willen zich al gaan bezatten of zitten te slapen (en snurken) ....het lijkt wel een bejaarden tehuis.....

Laat een berichtje achter op het blog om ons een beetje op te vrolijken!!!